sâmbătă, 19 iulie 2014

Ce mai conectăm la un UPS ?

De curând mi-am schimbat UPS-ul, cel vechi fiind un adevărat erou în cei 4 ani de uz. Pe lângă faptul că putem cupla o unitate PC, un monitor, router și după caz boxe / sistem audio, oare ce altceva mai putem adăuga ?

Nedumerirea mea viza următoarele aspecte:
- conectarea și folosirea unui încărcator de tabletă/telefon la UPS
- conectarea și folosirea imprimantei
UPS-ul este ”entry-level” fiind de 650 VA.

Pentru a afla un răspuns am apelat la departamentul de suport tehnic al firmei de la care am luat UPS-ul. Răspunsul este următorul:
Produsul ------- permite conectarea alimentatoarelor unor dispozitive precum tablete sau telefoane mobile, intrucat curentul absorbit de acestea este unul redus, ------ putand oferi o putere aparenta de 650VA. Cat priveste conectarea unei imprimante la acest UPS, trebuie sa aveti in vedere puterea electrica absorbita de aceasta. In general, imprimantele inkjet uzuale ar trebui sa poata fi conectate la acesta, insa o imprimanta laser, care solicita un curent foarte mare la incalzirea cuptorului nu poate fi alimentata prin acest UPS.

PS: am ascuns numele firmei și marca UPS-ului, nu doresc să fac publicitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu